יום שישי, 2 באוגוסט 2013

"סושי בר דים סאם"


יום חמישי 16:00 אחר הצהריים, אני בשדרות יהודית פינת רחוב הנציב תל –אביב, מסעדה יפנית "סושי בר" תפסה את עיני. המקום נקי, מרווח ומזמין להיכנס אליו. התפריט עשיר ומגוון ומציע קומבינציות דים סאם, סושי, סלטי טופו, טמאקי ועוד .

הזמנתי טטאקי סלמון  רול 8 יחידות לצד ג'ינג'ר טרי ורוטב טריאקי. השף היפני, בזריזות ידיים ובדייקנות מופלאה, מגיש לי את המנה העסיסית. כבר התחלה מצוינת.

אחרי הביס הראשון ידעתי שאצליח לסיים בקלות את המנה. חומרי הגלם הטריים מורגשים, ממש טעם מצוין.

אחר כך הזמנתי קומבינצית דים סאם שהם כיסוני בצק במגוון מילויים, מאודים או מטוגנים ומוגשים בכלי אידוי מבמבוק.

פעם ראשונה שאכלתי את זה, ממש התאהבתי. איך לא טעמתי את זה עד היום. שוב האסטטיות של המנה, הצבע והדיוק של המנה קונים את העין. הדים סאם עשוי מחומרים טבעיים בעבודת יד, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. בנוסף, הוא דל קלוריות.

לסיכום הארוחה היתה מלאה, שבעתי ועדיין יכולתי להמשיך לעבוד ללא תחושת כובד או עייפות. כל המנות היו ממש טעימות והמחיר ממש הוגן (3 דים סאם ב-13 ₪ לרגל הפתיחה). מומלץ לכל מי שנימצא בסביבת קניון עזריאלי ומוצא את עצמו רעב.


כתובת "דים סאם סושי בר "  רחוב הנציב 28 תל אביב . הסניף כשר רבנות .



2 תגובות:

  1. אכלתי שם באמת טעים

    השבמחק
  2. hi do you have the english version of this blog? I need all you can eat or everyday delivery sushi, this place you chose seems to be the best, unami has the best sushi man in the country, japanika has something special going on there, I did not go to the rest yet, you can also see some of my other blogs at ubmsandbox.blogspot.com

    השבמחק