יום רביעי, 25 בספטמבר 2013

מנעולן בזמן




אתמול יצאתי מהבית ופגשתי במדרגות בדרך למטה את שכנה שלי שירדה לזרוק את הזבל, תוך כדי שאני יוצא מהבניין היא קוראת לי ואומרת שבהיסח הדעת שכחה לקחת מפתח. הדלת נטרקה והיא נשארה נעולה מחוץ לביתה והמפתח ספייר היה אצל ההורים שלה ששהו בחו"ל באותו הזמן. היא היתה ממש לחוצה מאחר שהבעיה היותר גדולה היתה שהיו לה סירים על הגז והיא היתה צריכה מישהו שיגיע בזמן הקרוב.

נזכרתי שפעם נתקעתי מחוץ לרכב וחבר המליץ לי לפנות ל"מנועלן בזמן" ובחור בשם יחזקאל הגיע לחלץ אותי. התקשרתי ליוני לבדוק אם הוא גם פורץ לבתים, הסברתי לו שהעניין דחוף ביותר. הוא נענה בחיוב ותוך 10 דקות הוא היה אצלה. בזריזות ומקצועיות רבה פתח את הדלת וניתן היה לראות את תחושת ההקלה על פניה של שכנתי.

חשוב לציין שעל מנת להיות מנועלן/פורץ מורשה, צריך לעבור קורס ומבחני הסמכה. אני חושב ש"מנעולן בזמן" אמין, זריז, זמין 24 שעות ואפשר לסמוך עליו שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.



5 תגובות:

  1. מנעולנות היא אחת המקצועות המאתגרים ביותר..ללא ספק. לעולם לא נדע לאיזו סיטואציה ניקלע כשנטרוק דלת כזו או אחרת, נשכח את המפתח או ניקלע לאיזשהו אסון חס וחלילה..

    השבמחק
  2. מאמר מעניין, תמשיך להמליץ על עסקים מומלצים

    השבמחק
  3. שער הגיא חחח
    תותח אתה אחי

    שאול

    השבמחק
  4. אתה מנעולן תותח, אחי! שיהיה בהצלחה!

    השבמחק
  5. באמת תותח!
    אני אישית מכיר את המנעולן הזה, ממליץ בחום:
    לפרטים נוספים

    השבמחק