יום ראשון, 24 בנובמבר 2013

צמיגי מושון


במיוחד עכשיו בתקופת המעבר מהקיץ לחורף, יש לנקוט משנה זהירות בכל הקשור לבטיחות על הכביש. צמיגים הם הנעליים של הרכב וטיפול נכון בהם הוא בעל חשיבות רבה.

תקינות הצמיגים משפיעה מאוד על כמות צריכת הדלק וכן על איכות הנסיעה. יתרה מכך, לתקינות הצמיגים תפקיד חשוב בבלימת הרכב במקרה של סכנה מתקרבת ובחורף כשהכביש חלק אפילו בעצירה שגרתית.

אורך חייו של צמיג ממוצע הוא בערך 4 שנים או כל 50,000 אלף ק"מ, תלוי כמובן בצורת הנהיגה והקפדה על לחץ אויר תקין. שקונים צמיגים חשוב להסתכל בתאריך הייצור- עדיף שתאריך הייצור יהיה קרוב למועד הרכישה של הצמיגים. כמו כן, יש לבחון את הצמיג ויזואלית- לוודא שהצמיג לא ייבש וסדוק. בנוסף, כשמחליטים להחליף צמיג, עדיף להחליף זוג- קדמיים או אחוריים, על מנת שתהיה אחיזה אחידה של הגלגלים על הכביש.

-

לאחרונה הרגשתי שהנסיעה שלי ברכב לא אחידה ושהרכב מקפץ בנסיעה. ההיתי בטוח שזה פנצ'ר. ניגשתי ל"צמיגי מושון" וקיבל אותי בן אדם ממש נחמד בשם איציק. הוא הוציא את הגלגל והראה לי בליטה בצמיג כמו "ביצה". עוד לפני שהספקתי לספר לאיציק מה גרם לי להיכנס אליו לפנצ'ריה, הוא שאל אותי אם האוטו היה רועד בנסיעה. כשיצאתי מהמקום, ישר הרגשתי את השינוי לטובה בנסיעה.

אצל "צמיגי מושון", קיבלתי את מלוא המקצועיות והשירות וגם הסבר על טיב הצמיג. לכן נראה ש"צמיגי מושון" הוא המקום הכי בטוח ואמין לטיפול בצמיגים לרכבך.
כתובת המקום- בן צבי 46 תל אביב (בתוך תחנת דלק פז).



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה