יום חמישי, 22 במאי 2014

"אופיש" – חנות חיות ודגי נוי

"אופיש" – חנות חיות ודגי נוי
את "אופיש" ברחוב רש"י 38 ר"ג, אי אפשר לפספס. בחלון הראווה של החנות עומד אקווריום חי, צבעוני ומלא בדגים בריאים ושמחים. האקווריום תמיד נראה במיטבו מבחינת ניקיון, איכות המים, עיצוב הדקורציה- מסלעה וצמחיה.
לחנות הגעתי לקנות אוכל לדגים  שלי, מסוג ציקלידים החיים במים מתוקים. במקום נעזרתי בשירותיו של אורן גוילי בעל החנות שמתמחה בתחום הדגים. אורן המליץ לי על אוכל של חברת SERA הגרמנית, המחיר היה מצוין, השירות אדיב ומקצועי.
בשיחה עם אורן הרגשתי מיד שהוא בקי בתחום והוא סיפר שהוא כבר 10 שנים בתחום של הקמת אקווריומים ובריכות נוי ותחזוקתם (הבעלים של חברת Ofish). הנסיון הרב שצבר אורן במהלך השנים, הנחישות ללמוד עוד בתחום דגי הנוי ולהתרחב בתחום חיות הבית ובעיקר אהבה לבעלי חיים, הם אלו שהביאו את אורן לפתוח את "אופיש".
מה שאהבתי בנוסף שהחנות מסודרת ומלאה במגוון רחב של סוגי מזון לדגים, מזון לכלבים וחתולים, מזון לתוכים ולשאר חיות הבית. בחנות ניתן למצוא גם ציוד לחיות כמו כלובים, קולרים, מגוון צעצועים ועוד..
לסיכום, אני ממליץ בחום על חנות חיות "אופיש". החנות מקצועית, נותנת שירות מכל הלב, מציעה מגוון רחב של מוצרים במחירים הוגנים.
פרטי החנות:
"אופיש" חנות למכירת אקווריומים,דגי נוי,ציוד ומזון לבעלי חיים , אספקת שירותי תחזוקה בבית הלקוח
רש"י 38, רמת גן

טלפון 03-5747711










תגובה 1:

  1. This was one really nice and usefull article! After reading this and some more info like the one from PetsAll or from the guys at www.all4pet.co.il i know a lot more about my pets! Thank you!

    השבמחק