יום שלישי, 28 במאי 2013

אומנות ההדמיה

מכירים את זה שאתם הולכים ברחוב.. מישהו מחייך אליכם ואומר לכם שלום.. אתם מחייכים בחזרה ואין לכם מושג מי זה??! אז זה קרה לי בדיוק היום שפגשתי חבר מהעבר שממש לא זיהיתי אותו בהתחלה. לא הצלחתי לשים את האצבע מה השתנה בו- הוא נראה פתאום יפה יותר, צעיר יותר, מטופח יותר.. שאלתי אותו מה הסוד והוא ענה – "אומנות ההדמיה".

להרבה מכרים שלי ההיתי ממליץ על טיפול באומנות ההדמיה. אין ספק שמפרצים עמוקים, שיער דליל או קרחת מבגרים ויוצרים תחושה של חוסר אסתטיות.

אותו אחד שפגשתי ברחוב עם חיוך רחב, היה שימי מועלם, אותו אומן צייר מוכשר בתחום ציורי השמן, ציורי קיר ורישומים, מבית הספר היסודי.

עלו במחשבותי מספר שאלות לגבי המראה החדש והמסוקס. לאחר שיחה עם שימי, החלטתי לשתף אתכם בפלאי הטכנולוגיה החדשה.

 כמה שנים אתה בתחום ?
הדמיית שיער נמצאת בשוק בארץ כ- 7 שנים, אני בתחום המיקרופגמנטציה כשנתיים. נכנסתי לשוק הציבורי אחרי שרק סלב ופרזנטורים למיניהם נהנו מהפיתרון האידיאלי להתקרחות, שיער דליל וצלקות למינהם [צלקות אחרי השתלת שיער].

מה זה מיקרופגמנטציה?
מיקרופגמנטציה [הדמיית שיער] היא לקיחת פיגמנט זקיק השיערה והחדרתו של הפיגמנט [צבע אורגני ומינרלי] לתוך שכבת האפידרמס [שכבת עור הקרקפת]. שיטת החדירה עם מחט זעירה נותנת לנו הדמיית שיער טבעי ומסוקס.

באיזה מיכשור משתמשים?
אני משתמש במיכשור חדיש ביותר באמצעות מחטים סטרילים בכל טיפול, צבעים אורגנים ומינירלים {טבעים}. כמובן שהמכישור אינו מבטיח עבודה מקצועית וטביעית אם אותו מטפל אינו מקצועי ואינו עבר הכשרה מקצועית.

צריך ללמוד בשביל לעסוק בתחום?
בוודאי, אני אישית למדתי בשלושה מקומות שונים על מנת לקבל ידע מורחב ויעיל יותר. בפועל אני מטפל בשתי שיטות. מעבר לכך, לי יש יתרון שקשה ללמוד. העובדה שאני מגיע מתחום האומנות וכישרון הציור המולד שלי תורם הרבה.

מה אתה מרגיש היום שאתה רואה בחורים צעירים עם קרחת או שיער דליל ?
שאלה טובה, זה קורה לי הרבה פעמים ביום. ההרגשה הראשונית היא שיש לי פיתרון אידיאלי לאותו אדם. ברור שאני לא קופץ על כל אדם קירח ברחוב, אבל לפעמים אני פונה לאותו אדם ושואל אותו אם הוא היה רוצה להיראות 10 שנים אחורה, ומזמין אותו ליעוץ והתרשמות בחינם.

באיזה חומרים משתמשים?
חומרי צבע טבעיים אורגנים ומינרלים, כל אדם והפיגמנט שלו. אני מתאים את הפגימנט לצבע השיער וצבע העור.

האם אחרי כמה שנים צריך תחזוקה?
אכן כן. כל אדם לגופו. התחזוקה נעה בין שנה וחצי לארבע שנים. הסיבה העיקרית לכך היא חשיפה לשמש חזקה.

כמה טיפולים נדרשים על מנת להגיע לתוצאה המרבית?
הטיפולים המירביים הינם חמישה טיפולים.

         לפרטים נוספים : "אומנות ההדמיה" רחוב אילת 2 פינת שד' דוב הוז, חולון. טלפון: 054-7870061
                                         ניתן למצוא תגובות ביקורות ותמונות בדף הפייסבוק 
                                        www.facebook.com/#!/wmnwtHhdmyh?fref=ts

 

2 תגובות:

  1. וואלה אני מכירה כמה אנשים שזה לא יזיק להם..

    השבמחק